Cykeltræning 2020 - ændrede retningslinjer pr. 8. juli 2020 - efter COVID 19

Jytte Haak, Dato: 31. maj 2020

Cykeltræning opstart den 9. juni fra Rugvænget - forsamlingsmængden hævet til 100 personer pr. 8. juli 2020

Som I ved, forventer vi at kunne starte RIMO-holdtræning op tirsdag den 9. juni. Det bliver dejligt og vi glæder os 😊
 
For at kunne cykle afsted som hold skal vi bl.a. forholde os til forsamlingsloftet. Her læner vi os opad, en forventet udmelding fra regeringen den 8. juli, at forsamlingsloft øges fra 50 til 100 personer (vi holder selvfølgelig øje med regeringens udmelding).
 
Vi har haft fin opstart med 2 afdelinger af starttider.

Da vi nu må være 100 personer går vi over til samlet starttidspunkt som vi plejer

Klokken 18.15 mødes hold 1,2,3,4,5, 6, 7, 8 og 9 til information og start
Retningslinjer – som indeholder de punkter som vi skal overholde før og under kørsel. 

Vi håber, at rammerne giver mening. Vi vil bede Jer om at rundsende denne mail med de tilhørende dokumenter til jeres hold, så alle er orienteret omkring hvordan vi kører afsted i disse Corona-tider.
 
 
På glædeligt gensyn fra
Cykeludvalget

Retningslinjer


Betingelserne til kaptajnerne i RIMO cykelafdeling
 
Mødetid kl. 18.00 

 

Mødestedet er på P-plads ved Bygma og placering af hold som fra tidligere år

 
Før træning

  • Mød ikke op til klubtræning, hvis du eller en i din husstand har været syg i løbet af de seneste 14 dage – det gælder også, hvis du bare har haft småsymptomer, også mindre gener som sløj, ondt i hovedet, muskel- og ledsmerter, snue m.m. - for du skal være helt symptomfri og rask, så du ikke risikerer at udsætte andre for smitte

  • Mød ikke op til klubtræning, hvis du er i risikogruppen

  • I må på intet tidspunkt samles flere end 100 personer – hverken før, under eller efter træning. 

  • Planlæg træningen, så grupperne ikke risikerer at ”smelte sammen” eller at skulle overhale hinanden

  • Mød op omklædt

 
Under træning

  • Hold minimum 1 meters afstand til hinanden til alle tider

  • Kør med større afstand ved intervaller/sprint/bakketræning eller andre hårdere øvelser

  • Spyt og snyd næse i tøjet - ikke ud i luften – og gør det altid alene bag gruppen

  • Undgå al fysisk kontakt og hold god håndhygiejne – medbring gerne håndspril

  • Medbring selv slange, patroner, pumpe, dækjern, vand, energi mm. – brug ikke andres værktøj eller vand

  • Kør gerne med det samme hold hver gang, så I det tilfælde, at en rytter testes positiv for Corona virus, kun behøver at lukke ned for dette holds klubdeltagelse og ikke for alle andre, som han eller hun kan have været i kontakt med

  • Ved kørsel igennem byer køres på en række, og der holdes større afstand. Ved stop, ved fx lyskryds og lignende fastholdelse den større afstand.

 
Tak for jeres forståelse, tålmodighed og opbakning - og god fornøjelse med klubtræningen!
 

Del på Facebook  Del på LinkedIn
Forrige
Ringsted Motionsklub
Graversensvej 6
4100 Ringsted
Telefon: 22456481
E-mail: jytte@haak.dk
CVR: 29576424
     
Ringsted Motionsklub | Graversensvej 6 Hovmarksvej 5 | 4100 Ringsted | Tlf.: 22456481