Det årlige RIMO Cykelopstartsmøde
Oprettet: 10. februar 2010 - Jytte Haak
Indkøb hos SuperBest, Køgevej:
- Paptallerkener 1 pk.
- Plastkrus 1 rulle
- Øl 3 ks.
- Sodavand 3 ks.
- Småkager - diverse til ca. 80 personer 8 pk.
- Mælk ½ l
- Sukker 1 pk.
- The 1 pk.
- Kaffe 2 pk.
- Servietter 4 pk.
- Fyrfadslys 50 stk.
Indkøb hos Superbest, Køgevej på konto 86, husk at underskrive med RIMO og eget navn. Alle sedler afleveres til Jytte, som sørger for betaling
Lokale
Vi plejer at afholde arrangement hos CF/Brand og Redning, Rønnedevej
Lokale bookes i god tid hos Ane Rasmussen - tlf. 5761 6505. Stort lokale på 1. sal - husk at der skal være låst op til naborummet for ekstra stole.
Formøde Cykeludvalg og Holdkaptajner
Sandwich til Holdkaptajner og Cykeludvalgsmedlemmer 20 stk. bestilles f.eks. hos "Det gode Køkken" (Hans Ove plejer at afhente) og Urzula bestiller
Cykelopstartsmødets forløb
- Udvalg mødes kl. 17 hos CF og forbereder aftenen - 4 personer vil være passende
- Holdkaptainer og cykeludvalg mødes kl. 18 og spiser sammen - drøfter evt. kommende sæson
- Det ordinære opstartsmøde starter kl. 19.30 for alle interesserede medlemmer og kommende medlemmer
- Der serveres en øl eller vand samt kaffe og småkager
- Formand og holdkaptainer fortæller om den kommende sæson
- Evt. tema-møde (i 2010 om sikkerhed)
Pressemeddelelse
Sendes til lokalpressen, så det kan komme i aviserne ca. 1 uge før afviklingen af arrangementet / Jytte
|